Search
Close this search box.

Pisani prigovor potrošači mogu podnijeti:

  1. na protokol Trogir Holding d.o.o. soba br. 16, Put Mulina 2 Trogir
  2. poštom na adresu Trogir Holding d.o.o. Put Mulina 2 Trogir
  3. na adresu elektroničke pošte tajnica@tgholding.hr

Nakon primitka odgovora na pisani prigovor, odnosno isteka roka od 15 dana, ako Trogir Holding d.o.o. nije potrošaču dostavio odgovor na pisani prigovor potrošač može podnijeti reklamaciju Povjerenstvu za reklamacije potrošača.

Reklamacije se mogu podnijeti:

  1. na protokol Trogir Holding d.o.o. soba br. 16. Put Mulina 2 Trogir
  2. poštom na adresu Trogir Holding d.o.o. Put Mulina 2 Trogir
  3. na adresu elektroničke pošte povjerenstvozareklamacije@tgholding.hr

Comments are closed.